Jeejee-passi

Youth International Educational Exhange (YIEE-card) oli melkeen joka jannun ja friidun fikassa, ku sil pääs mm. Sweduihin botskil puoleen hintaan. Travelaan vaan foto messis ja taatelit tiskiin, ni sul oli Jeejee-passi!  Zettiin piti vuosittain lunastaa uus tarra, muistaakseni jo yks edestakanen trippi lahden yli makso ittensä back. Mul ei oo käryykään, käyttiks kukaan meist sitä missään muualla, mut se kävi moneen mestaan ympäri Eurooppaa. Meit se jeesas fyrkallisesti tatska- ja Mantorpinreissuilla.
-sepi-