Eräästä Porin reissusta

Legendaarinen stuntti Artsi "Nyykkä" Nyqvist viihty paljon Pubbaris raggareitten seuras ja tehtiin me kimpas reissujakin. Poris kerran meit oli kaks Vanillista äijii ja slurkit saatto koko partion 10 kilsaa kaupungin ulkopuolelle, koska Artsilla oli jostain syystä porttari koko Porin kaupunkiin! Mato Valtonen tais olla toisen Vanin kuskina ja Sakke Järvenpää muuten vaan messissä.

Ekana letkas skujas Sininen huvimaja, sit vanit peräkkäin ja muistaakseni kaks "jätskikauppiasta" mopoillaan autojen välis ja takana kyttäsaabi varmistamas ettei varmaan käännytä takas Poriin! Lebarilta seki tivoli lähti ja nauruu riitti...
Lopuks sinä iltana taidettiin ajautuu johonki country-pippaloihin Karjaalle tms...   -sepi-