| Fledan kuosiin duunaamiseeen tarkotettu
Saukkovesi kehiteltiin 70-luvun lopus
Mantorpissa. Resepti oli simppeli, yheksän litraa vodaa ja yks
litra gasoo! Idea oli meidän rabujen, mut saavutti suosioo swedu-
ja norskiharrastajien suosiossa. Stuffi oli sheikattu 20 litran bensakanisteriin
ja ryhmä oli jonos ja joku kaato tuotetta jengin kajuuttaan. smelttis
ei ollu kai parhaast päästä, mut fleda pysy kammates kuosis
ku saukon kiiltävä karva!
Mantorpissa -83 saukkovesi tehtiin svedujen pyynnöstä taas, mut salaisella reseptillä: paljon vodaa, sit moottori- ja automaattiöljyy snadisti kusella höystettynä! Homma meni läpi, kunnes joku möläytti cocktailin koostumuksen... -sepi- |
![]() |